Aloittelija kysyy tyhmiä



Keskustelua autohifistä.

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pekka Kankaanpää » 19.05.2012 00:11

"Iha p*ska paikka, palvelua ei oo ja aina putiikki kiinni, eikä sähköposteihin vastata..."

Jooei, päinvastoin. Mitä "muutaman" kerran Pasin kanssa kauppoja hieroneena ja myös monen muun autohifiliikkeen kanssa asioineena kyllä Powerset, etenkin Pasi vie voiton kaikista. Sposteihin vastaillaan todella nopeasti, kellonajasta juurikaan riippumatta, asiantuntemusta löytyy ehkä jopa enemmän, mitä tarvitsisi.. :D Ja hinnoista pääsee lähes aina sopuun.
Ja tavaratkin tulee aina ajallaan, ellei jopa etuajassa, mitä sovittu..

Että "arvon" hifihifi; tilaile tavarat jostain muualta, mikäli sun omistamat kaverit sanoo, et powerset on huono. Tai ota riski ja kato, miten hyvin homma pelittää..

Ja hei. Kuka omistaa tuttuja henkilöitä? :D Ootko ne orjina ostanu? :D
Pekka Kankaanpää
 
Viestit: 63
Liittynyt: 31.01.2011 19:05

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Hannu Miettinen » 19.05.2012 00:21

Kyllä itsellänikin on Powersetistä vain hyviä kokemuksia. Aina on palvelu ollut hyvää ja neuvot asiantuntevia. Aina en ole ostanut mitään, mutta kun Pasi on saanut perusteltua että toinen ohjemalähde on oikeasti parempi kuin toinen, olen voinut luottaa ammattilaiseen, ja se satasen ero on ollut aivan perusteltu panostus. Tuohon Mieheen voin luottaa tulevaisuudessakin.
Hannu Miettinen
 
Viestit: 50
Liittynyt: 13.09.2011 22:22

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Timmi » 19.05.2012 02:23

Kyllä powersetiltä on hyvää ja asillista palvelua saanut. Jo 3 autoon olen hakenut laitteiston sieltä tai suurimman osan laitteistosta itse kun olen nähkääs vielä ammattikoulun takia vielä melko budjetti kattoisissa projekteissa mukana. Kyllä meilläpäin (urjalassa) koko kaveri piiri joka siellä on asionut pitää powersettiä parhaana vaihtoehtona.
Neuvojakin on kyselty ja vastaukset on saatu kun asiallisesti ollaan asiamme esitetty...
Kyllä minulle pasi on lähes jumalasta seuraava :D!
Timmi
 
Viestit: 14
Liittynyt: 30.04.2012 01:10
Paikkakunta: Urjala

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Mikko Laine » 19.05.2012 06:22

Ääni Powersetille täältäkin! En ole kyllä mitään ostanut muistaakseni mutta neuvoa on käyty kysymyssä ja myös hyvät sellaiset mukana on lähetty ovesta ulos. Enkä ole koskaan itse kuullut mitään huonoa ko. liikkeestä. Kerran ihan muuten vaan käväisin Pasin juttusilla, kun satuin maisemissa pyörimään niin siinä venailin, kun Pasi asioi asiakkaan kanssa niin nuorempi myyjä tuli välittömästi kysymään minkälaista settiä ollaa hakemassa, että pointsit siitäkin liikkeelle, että palvelu pelaa. Valitettavasti jouduin lyömään luun kurkkuun tälle nuoremmalle myyjälle, kun laitteisto oli jo sen verran hyvä ja hintava, ettei ollut kaverilla tarjota mitään parempaa kohtuuhintaan :D
2016 EMMA SM3 SQ Master Unlimited
2016 EMMA SM1 / EM2 SQ Skilled Unlimited
2015 EMMA SM2 SQ Advanced Unlimited
2014 EMMA SM5 SQ Master Unlimited
Mikko Laine
 
Viestit: 278
Liittynyt: 02.02.2011 03:43
Paikkakunta: Pori

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja hifihifi » 19.05.2012 12:22

vai että pasi on ihan jumalasta seuraava :D ? Pasi antaa varmasti sinulle alennusta kun vielä vähän nuoleskelet (Y) Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille. Ihmettelen edelleenkin sitä että jos powerset on niin hyvä pasinkin mielestä niin miksi täytyy ruveta puolustelemaan omaa liikettä? ei anna mielestäni vakuuttavaa kuvaa paikasta. Mielestäni monet täällä yrittää kieltää/ olla uskomatta asiaa että powerset on monien mielestä huono paikka ja että sellaisia ihmisiä ei ole jotka eivät pidä paikasta. Ei kyllä tee mieli tuollaisen selittelyn jälkeen tampereelta mitään tilata. Vähän epämääräiseltä vaikuttaa mutta oma on mielipiteeni. Ikinä en ole tämän firman kanssa asioinut. Voi olla että tällä foorumilla voisi jotkut ottaa pään pois subwooferista ja herätä. Pasille: Sait musta ainakin hyvän mainosmiehen! yksikään kaverini ei käytä enää powersettiä, itse en käytä enää powersettiä, yksikään vastaantulija ei käytä enää powersettiä, yksikään työpaikalta ei käytä enää powersettiä ja monet foorumeilta ei käytä enää powersettiä. Muutamalla viestillä voi saada aikaan jo tappiota. Jatka samaan malliin (Y)
hifihifi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.05.2012 14:11

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja tuomas rautio » 19.05.2012 12:50

Nyt vasta mielenkiinto alkaakin todenteolla herätä. Liike, josta löytyy tyyliin 99.99% vain hyvää palautetta (netistä), niin kuka sitä oikeasti noin paljon voi haukkua ja moittia? Kun niitä on liikkeitäkin, joista löytyy tyyliin saman verran negatiivistäkin palautetta... Pasin vastaukset ymmärrän, mutta en tuollaisia, perustelemattomia haukkuja taholta, jolla ei ole ko. liikkeestä mitään kokemuksia. Eikä taida liiemmin kokemusta Powersetistä olla sillä haukkuvalla kaveripiirilläkään, kun minkään valtakunnan esimerkkiä ei pystytä laittamaan siitä huonosta ja/ tai asiantuntemattomasta palvelusta, jota Powersetiltä on saatu.
tuomas rautio
 
Viestit: 1565
Liittynyt: 19.02.2011 13:06

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Antti P » 19.05.2012 13:14

Itellä on tullu jo vuosia osteltua JJ hifistä laitteet mitä oon sattunu tarvimaan ja palvelu on ollu aina todella hyvää! Mutta tuli tuossa asusteltua tuolla ruoppausrajalla niin tuli sit hifikonex ja powerset tutuiksi ja molemmistä löytyy vain positiivista sanottavaa. Ja erityisesti powersetistä sieltä saatujen hyvien neuvojen ansiosta!
Antti P
 
Viestit: 18
Liittynyt: 12.01.2012 08:46

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 19.05.2012 13:25

hifihifi kirjoitti:...niin miksi täytyy ruveta puolustelemaan omaa liikettä?

Luetun ymmärtäminen ei näemmä ole vahvimpia puoliasi. Tuohon kysymykseesi olen vastannut jo aiemmissa viesteissäni.
hifihifi kirjoitti:Mielestäni monet täällä yrittää kieltää/ olla uskomatta asiaa että powerset on monien mielestä huono paikka ja että sellaisia ihmisiä ei ole jotka eivät pidä paikasta.

Kaikkia ei voi miellyttää. Kaikki tätä palstaa seuraavat uskovat jo että sinä ja omistamasi tuhannet kaverisi eivät pidä paikasta vaikka eivät ole siellä koskaan asioineetkaan. Sadat tätä palstaa seuraavat ovat ostaneet Powersetista jotain vuosien varrella ja pitäneet saamastaan palvelusta.
hifihifi kirjoitti:Ei kyllä tee mieli tuollaisen selittelyn jälkeen tampereelta mitään tilata.

Minä olen vastannut jokaiseen kysymykseesi. Sinä et ole vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen. Kumpi meistä kahdesta siis selittelee?
hifihifi kirjoitti:Ikinä en ole tämän firman kanssa asioinut.

Vanhaa maito mainosta lainaten: "JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!" :mrgreen:
hifihifi kirjoitti:Voi olla että tällä foorumilla voisi jotkut ottaa pään pois subwooferista ja herätä.

Tähän viestiketjuun osallistuneista sinä olet ainoa jonka pitäisi herätä.
hifihifi kirjoitti:Pasille: Sait musta ainakin hyvän mainosmiehen! yksikään kaverini ei käytä enää powersettiä, itse en käytä enää powersettiä, yksikään vastaantulija ei käytä enää powersettiä, yksikään työpaikalta ei käytä enää powersettiä ja monet foorumeilta ei käytä enää powersettiä.

Vähänkö sulla on vaikutusvaltaa kun kaikki vastaantulijatkin tottelevat sua!!! :mrgreen:
hifihifi kirjoitti:Muutamalla viestillä voi saada aikaan jo tappiota.

Totta. Sen takia kirjoitin vastineeni mustamaalausviesteihisi ettei tule tappiota.
hifihifi kirjoitti:Jatka samaan malliin

Sen voin luvata. Lupaan jatkossakin tehdä kaikkeni jotta meiltä laitteensa ostaneet ovat mahdollisimman tyytyväisiä saamaansa palveluun ja asiantuntemukseni on heidän käytettävissään. Lupaan myös jatkossa toimia siten että pystyn seisomaan kaikkien tekemisteni takana.

Tästä aiheesta on turha enempää jankata kun et kerran osaa vastata yhteenkään esittämääni kysymykseen esimerkin kera.

Hyvää viikonloppua kaikille tykkäämistään liikkeistä riippumatta!

SUOMI ... SUOMI ... SUOMI ... SUOMI ... SUOMI ... SUOMI ...
Avatar
Pasi Kalliojärvi
Yhteistyökumppani
 
Viestit: 249
Liittynyt: 07.01.2011 20:07
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Jumbbane » 19.05.2012 15:47

Luulempa että hifififi tyypin mainos ei kuitenkaan tehoa juuri kehenkään..

Katkeruutta ilmassa selvästikki
Jumbbane
 
Viestit: 469
Liittynyt: 29.01.2011 12:31
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Mikko Laine » 19.05.2012 17:24

hifihifi kirjoitti:vai että pasi on ihan jumalasta seuraava :D ? Pasi antaa varmasti sinulle alennusta kun vielä vähän nuoleskelet (Y) Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille. Ihmettelen edelleenkin sitä että jos powerset on niin hyvä pasinkin mielestä niin miksi täytyy ruveta puolustelemaan omaa liikettä? ei anna mielestäni vakuuttavaa kuvaa paikasta. Mielestäni monet täällä yrittää kieltää/ olla uskomatta asiaa että powerset on monien mielestä huono paikka ja että sellaisia ihmisiä ei ole jotka eivät pidä paikasta. Ei kyllä tee mieli tuollaisen selittelyn jälkeen tampereelta mitään tilata. Vähän epämääräiseltä vaikuttaa mutta oma on mielipiteeni. Ikinä en ole tämän firman kanssa asioinut. Voi olla että tällä foorumilla voisi jotkut ottaa pään pois subwooferista ja herätä. Pasille: Sait musta ainakin hyvän mainosmiehen! yksikään kaverini ei käytä enää powersettiä, itse en käytä enää powersettiä, yksikään vastaantulija ei käytä enää powersettiä, yksikään työpaikalta ei käytä enää powersettiä ja monet foorumeilta ei käytä enää powersettiä. Muutamalla viestillä voi saada aikaan jo tappiota. Jatka samaan malliin (Y)


Rehellisesti sanottuna tuossa nyt ei ole yhtään mitään logiikkaa...
2016 EMMA SM3 SQ Master Unlimited
2016 EMMA SM1 / EM2 SQ Skilled Unlimited
2015 EMMA SM2 SQ Advanced Unlimited
2014 EMMA SM5 SQ Master Unlimited
Mikko Laine
 
Viestit: 278
Liittynyt: 02.02.2011 03:43
Paikkakunta: Pori

EdellinenSeuraava

Paluu Autohifi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], xejvluqstzyr ja 6 vierailijaa

cron