Seat Freetrack hifistys (Oli: DSP-vahvistin)
Lähetetty: 23.10.2017 22:40
Otsikon aiheesta liikkeelle, eli auto vaihtui toiseen, tuoreempaan. Seat Altea -11 kyseessä ja siinähän on ihan kiva mankka integroituna kojelautaan jne. Varmaan tämän onnistuisi vaihtaa toisenlaiseenkin, mutta mieluulla menisi helposti eteenpäin ja laittaisin vain tämän perään jonkinlaisen DSP-vahvari yhdistelmän jollaisia nykyään on ihan valittavaksi asti.
Vahvari ohjaisi sitten etukajareita (haaveissa aktiivi 2-tie) sekä takaovien erillisarjaa, joka saattaa jäädä originelliosille. Mahdollisuus on myös jättää takakajarit suoraan mankan taakse jolloin viiveitä sun muuta sinne ei säädellä, mutta samalla vahvarista voi jättää pari kanavaa suoraan pois tieltä.
Subikuvio on vielä auki kun kontissa ei välipohjan alla ole juurikaan tilaa, mutta mielikuvitus on sinne jo sovitellut jotain 6,5"-8" kokoista elementtiä ja sille tulisi luultavasti oma vahvari, ellei tuosta DSP-vahvari palikasta saa riittävää wattimäärää ja kanavia riittävästi kaikelle.
Tämmöiseen pitäisi jotain vinkkiä nyt saada, pieni koko tietysti olisi boonusta sijoittelun helpottamiseksi, voimaa ei tarvitse olla paljoa, kunhan radio raikaa ja CD antaa möykkää. Jos BT yhteys luonaa niin sekin käy, auton nykyjärjestelmään saa ainakin USB- ja AUX-kaapeleilla signaalin sisään.
Etukajarit vaihtunevat johonkin 6,5" erkkasettiin aktiivia silmälläpitäen, toki mahdollista on myös laittaa passiivina ja säädellä viiveet sitten niillä rajotteilla.
Mitä raati lähtisi tähän änkeämään, Audison, Blam, Match, Mosconi, Helix(?) ainakin tarjoavat vaihtoehtoja, onko muita? Joku mikä kannattaa suoraan poistaa listalta? Hintakin tietysti vähän rajoittaa, tonnin budjetilla pitäisi saada ainakin soittopelit. Tarvikkeita ja asennuskampetta löytyy ja ostetaan sitten tarpeen mukaan kun ne eivät enää maata kaada.
Jos käytettyjä aiheeseen soveltuvia löytyy hyllystä pölyyntymästä niin kiinnostaa ehdottomasti.
Vahvari ohjaisi sitten etukajareita (haaveissa aktiivi 2-tie) sekä takaovien erillisarjaa, joka saattaa jäädä originelliosille. Mahdollisuus on myös jättää takakajarit suoraan mankan taakse jolloin viiveitä sun muuta sinne ei säädellä, mutta samalla vahvarista voi jättää pari kanavaa suoraan pois tieltä.
Subikuvio on vielä auki kun kontissa ei välipohjan alla ole juurikaan tilaa, mutta mielikuvitus on sinne jo sovitellut jotain 6,5"-8" kokoista elementtiä ja sille tulisi luultavasti oma vahvari, ellei tuosta DSP-vahvari palikasta saa riittävää wattimäärää ja kanavia riittävästi kaikelle.
Tämmöiseen pitäisi jotain vinkkiä nyt saada, pieni koko tietysti olisi boonusta sijoittelun helpottamiseksi, voimaa ei tarvitse olla paljoa, kunhan radio raikaa ja CD antaa möykkää. Jos BT yhteys luonaa niin sekin käy, auton nykyjärjestelmään saa ainakin USB- ja AUX-kaapeleilla signaalin sisään.
Etukajarit vaihtunevat johonkin 6,5" erkkasettiin aktiivia silmälläpitäen, toki mahdollista on myös laittaa passiivina ja säädellä viiveet sitten niillä rajotteilla.
Mitä raati lähtisi tähän änkeämään, Audison, Blam, Match, Mosconi, Helix(?) ainakin tarjoavat vaihtoehtoja, onko muita? Joku mikä kannattaa suoraan poistaa listalta? Hintakin tietysti vähän rajoittaa, tonnin budjetilla pitäisi saada ainakin soittopelit. Tarvikkeita ja asennuskampetta löytyy ja ostetaan sitten tarpeen mukaan kun ne eivät enää maata kaada.
Jos käytettyjä aiheeseen soveltuvia löytyy hyllystä pölyyntymästä niin kiinnostaa ehdottomasti.