Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
5 viestiä
• Sivu 1/1
Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
Autoon olisi tulossa toinen vahvistin ajamaan alapään Focalin 10", luonnollisesti virtapuolelle tulee muutoksia mutta kysyisin että minkälaisia paikkoja olette käyttäneet vahvistimille jakoblokeille ym? Ajatuksena olisi tehdä levystä jonkinmoinen "räkki" hattuhyllyn alapuolelle joka verhoillaan sopivalla karvalla. Onko kukaan toteuttanut moista? Ja onko ajatuksena tuhoontuomittu? Saisi johdot ym piiloon, ja toinen vahvistin on melko kookas, ei taho löytää järkevää paikkaa sille tavaratilasta.
- Anselmo
- Viestit: 23
- Liittynyt: 23.11.2016 23:07
Re: Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
Hattuhylly vaan pois, niin pääset tekemään läpipulttauksen esim vanerilevylle.
Itseporautuvat tuppaavat tekemään soikeita ja huonosti pitäviä reikiä vaihtelevissa muodoissa.
Siihen levyyn on sitten mukavampi kiinnitellä laitteet ja nippusideankkurit.
Itseporautuvat tuppaavat tekemään soikeita ja huonosti pitäviä reikiä vaihtelevissa muodoissa.
Siihen levyyn on sitten mukavampi kiinnitellä laitteet ja nippusideankkurit.
Työpaikka: Uudenmaan Autovarustelu
EMMAn päätuomari 2003-2013
ASTM avustaja
EMMAn päätuomari 2003-2013
ASTM avustaja
- Mika Koponen
- Vakituinen avustaja
- Viestit: 653
- Liittynyt: 08.01.2011 08:30
Re: Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
Kiitoksia neuvoista
- Anselmo
- Viestit: 23
- Liittynyt: 23.11.2016 23:07
Re: Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
Lisätään vielä tähän ketjuun: miten olette hoitaneet kotelon kiinnityksen kolarin varalta? Kyseessä on selkänojaa vasten viisto kotelo 21l.
- Anselmo
- Viestit: 23
- Liittynyt: 23.11.2016 23:07
Re: Vahvistimien sijainti/kiinnitys sedanissa
Anselmo kirjoitti:Lisätään vielä tähän ketjuun: miten olette hoitaneet kotelon kiinnityksen kolarin varalta? Kyseessä on selkänojaa vasten viisto kotelo 21l.
Itsellä on nykyään kyllä farkku, mutta melko liki samalla medotilla oli aiemmin olleessa sedanassakin: Tavaratilan pohjassa koriliimalla liimatut ja läpi pultatut kulmaraudat (nykyisessä autossa 4kpl kulmarautoja, edellisessä muistaakseni oli 3kpl) , joissa sitten itse kotelo kiinni. Tavaratilan pohjan alapuolella on sitten itseleikatut, isommat lätkät eräänlaisina "aluslevyinä", yksi lätkä per kulmarauta ja kaikki kulmaraudat kiinnittävät pultit tulee siis näistä "lätkistä" läpi (3-4 pulttia yhtä kulmarautaa/ lätkää kohti) ja (nyloc)mutterit
- tuomas rautio
- Viestit: 1565
- Liittynyt: 19.02.2011 13:06
5 viestiä
• Sivu 1/1
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa