Kuunteluväsymystä / -iloa



Keskustelua autohifistä.

Re: Kuunteluväsymystä / -iloa

ViestiKirjoittaja JaniS » 05.07.2012 12:51

Juha Tuomola kirjoitti:Mua ärsyttää eniten se, että oman auton rakkaudella rakennettu setti kuulostaa omaan korvaan huonommalta kuin kaverien autojen vakiosetit.


Omaa kohtaan on ystävällisen ihmisen helpompi olla kriittinen :)

ja sitten mihin mä vähän tossa aikasemmin viittasin, niin kun istuu omassa autossaan liikaa kuuntelemassa, niin alkaa pitää tiettyjä asioita asiaankuuluvina jne. Sitten toisessa autossa vasta herää ajatus, että mun omassani oli ehkä jotain pielessä kuitenkin...

KUKAAN ei voi mitään sille, että kuuntelemiseen liittyy juuri tällaisia asioita. Joskus pää vaatii resetointia (pitkän tauon/jotain muuta) ennenkuin filtterit on nollattu ja voi oikeasti tehdä analyyttistä kuuntelua taas.
JaniS
 
Viestit: 265
Liittynyt: 28.01.2011 10:29

Re: Kuunteluväsymystä / -iloa

ViestiKirjoittaja Petri Sironen » 05.07.2012 20:40

Siinä sitä riittää aina haastetta, että saa autonsa soimaan paremmin kuin kavereiden kiesit..
Petri Sironen
Petri Sironen
Vakituinen avustaja
 
Viestit: 129
Liittynyt: 10.02.2012 19:35
Paikkakunta: Iitti/Huutotöry

Re: Kuunteluväsymystä / -iloa

ViestiKirjoittaja jarome » 08.07.2012 00:34

Erään kauemman a-hifiä harrastaneen sanoma siitä, että korkeintaan 30-40 minuuttia säätöä ja saman verran korville / aivoille lepoa.

Itse huomannut sen todellakin, että ainakaan ajaessa samalla ei kannata säätää. Siinä se siihen tärkein aisti ei ole täysin olennaisen huomioinnissa kiinni.
Säätelee ajon aikana ja on tyytyväinen; seuraava päivä valkenee ja hyppäät työmatkaa varten kiesiin ja ihmettelet jo, että mitähän kummaa kun ei kuulostaa yhtään niinkuin eilen.

Itsekkin rumpannut omat säädöt monesti uudestaan. Ja joka kerta kun parannat jonkun viban, että saat viben, niin jo on toinen männikössä. Erillaisia jännän vivahteita.

Itse tykkään subin aiheuttamasta hyvin midiin synkronisoituneesta voimasta.
Ja diskantin kirkkaan pehmeästä heleydestä.
jarome
 
Viestit: 19
Liittynyt: 21.06.2012 22:01


Re: Kuunteluväsymystä / -iloa

ViestiKirjoittaja xejvluqstzyr » 02.05.2024 06:08

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
xejvluqstzyr
 
Viestit: 10128
Liittynyt: 09.04.2024 20:53

Edellinen

Paluu Autohifi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron