Lenny kirjoitti:joonas kirjoitti:Vai tuleeko se ero elementti-koteloyhdistelmän vasteen muodosta ja vaihe-erosta suhteessa pääkauttimiin?
Siitäkin, testeissä usein häiritsee se että eri tyyppisiä ratkaisuja ajetaan samoilla viiveillä ja jaoilla ja sitten valitetaan kun ei integroidu etupäähän. Tietenkin ne on vaan testejä ja jokainen saa niitä tulkita miten haluaa mutta silti kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Vaiheenkääntöä kokeillaan ja kokemus kertoo, että jos vaiheenkääntö ei saa toistossa eroa, niin ei sitä viiveellä pelasta. Joko lähtökohtaisesti toimii tai ei.
Jakoja joudumme useastikin muuttamaan, jotta saisimme positiivisen tuloksen testistä.
Sen hyvän subbasson tekeminen kun nyt ei vaan ole helppoa.
Kuitenkin varmaan sen 200 subbaria kohta omassa autossani kuunnelleena minulla on käsitys milloin säätämällä pystyy pelastamaan ja milloin ei. Ja jos jää vaikutelma, että olisi saavutettavissa parempaa, niin se lukee kommenteissa. Tämä suomenkielellä tarkoittaa, että asiaa on kokeiltu. Mutta koska testissä on yleensä jonkin sortin aikataulu ja liian pitkään yhtä säätämällä ja kuuntelemalla korvat väsyvät, niin siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja vielä kerran: se oikein kokoinen, tukeva ja tiivis kotelo pitää olla ennenkuin viiveillä kannattaa herkutella.