Aloittelija kysyy tyhmiä



Keskustelua autohifistä.

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja teemu tanninen » 18.05.2012 12:50

Se on turkulaisten ja tamperelaisten ikuista kiistaa kumpi paikka on parempi ja kummassa paikassa on paremmat palvelut :) Itse oon ex-turkulainen (noloa mutta totta :lol: )Jos joku on hankala paikka takuiden yms asioiden kanssa on autoviihde. Niiden kanssa oli ongelmia takuuhuollon kanssa ja siitä on todella paljon ollut puhetta eri foorumeilla. Eikös hifikonexilta saa ihan samoja tuotteita kun muistakin alan liikkeistä?
Pioneer PRS, Ground Zero Nuclear
Avatar
teemu tanninen
 
Viestit: 639
Liittynyt: 01.02.2011 13:58
Paikkakunta: Lieto

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja hifihifi » 18.05.2012 13:53

Joo näyttäis siltä että saa! Ja joo täällä on kyllä paljon erimielisyyksiä. Ite oon kuullu vähän kaikennäköstä tosta autoviihteestä mut powersetista on ollu paljon puhetta niin piti tarkistaa asia. Kiitti avusta!
hifihifi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.05.2012 14:11

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 18.05.2012 14:20

hifihifi kirjoitti:Pasi: Työskentelet ilmeisesti kyseisessä firmassa niin en kaipaa mielipidettäsi tässä asiassa ollenkaan.

Jos sinä mustamaalaat julkisella keskestelupalstalla työpaikkaani puuta heinää tarinoilla niin voit olla 100% varma että saat vastauksen myös minulla kaipasit sitä tai et.
hifihifi kirjoitti:Jos jossain netissä löytyy jotain huonoa firmastanne niin olet etunenässä puolustelemassa kaikkea mahdollista.

Tapoihini kuuluu seisoa tekemisteni takana.
hifihifi kirjoitti:En ole vielä asioinut kanssanne enkä itse tiedä firmastanne vaan kyselen muilta.

"Ehkäpä" kannattaisi olla omia kokemuksia aiheesta ennenkuin alkaa täällä palstalla tuollaisia tarinoita kertoa.
hifihifi kirjoitti:Lukuisat tuttavat ja eräät henkilöt ovat sanoneet että teillä toimii hommat huonosti

Mikä homma meillä toimii huonosti? Jos jotain väittää niin väitteet pitää osata perustella.
hifihifi kirjoitti:ja kuuleman mukaan jos tulee epäselvyyksiä niin teidän kanssa hommat ovat todella vaikeaa hoitaa.

Kerropa yksi esimerkkitapaus epäselvyydestä joka jollakin tuttavallasi on ollut kanssamme vaikea hoitaa.
hifihifi kirjoitti:Mutta hieno juttu kun kaikki toimii näiden palstalla olevien ihmisten mukaan hyvin sillä se auttaa asiaan mitä tulee teiltä tavaroiden ostamiseen. Teiltä löytyy juuri kaipaamaani tavarat ja olisi sen takia hyvä ostaa teiltä. Täällä Turun seudulla kun tuppaa maineenne olemaan huono.

Meille tulee viikottain tilauksia Turun seudulta sen takia että kaverit ovat meitä suositelleet.
Avatar
Pasi Kalliojärvi
Yhteistyökumppani
 
Viestit: 249
Liittynyt: 07.01.2011 20:07
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja tuomas rautio » 18.05.2012 14:40

Powersetin kanssa jokusen kerrran asioineena ja hyvää, sekä asiantuntevaa palvelua saanena odotan myös todella mielenkiinnolla vastauksia Pasin esittämiin kysymyksiin. Jos mustamaalataan toista/ toisen työpaikkaa, niin kyllä siihen varmasti löytyy muitakin perusteita, kuin että kaveri moitti...
tuomas rautio
 
Viestit: 1565
Liittynyt: 19.02.2011 13:06

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja tuomas rautio » 18.05.2012 14:57

AdB83 kirjoitti:-mitä eroa on markkinoilla löytyvissä SPL Dynamicin ja SPL pro tuotteissa, (paitsi ulkonäkö!) onko kyseessä saman valmistajan eri linjojen mallit (lue käyttö/ tms.) vai ihan kokonaan eri lafka/ valmistaja...


SPL-alkuisia tuotemerkkejä on useita, SPL Dynamics, SP Pro, SPL Audio ja varmaan monta muutakin, noi kolme nyt ekana tulee mieleen. Siis kyseessä on eri tuotemerkit, eikä näillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Ja kyllä, SPL Dynamicsilla on (ainakin ollut) PRO-mallisarja, mutta mitään yhteistä ei tällä siltikkään ole SPL Pro-tuotemerkin kanssa.

oon katellu 10" budjettiluokan elementtejä ja noi SPL Dynamicin V250 S4,D4,D2 on tällä hetkellä hintansa puolesta houkuttelevia, mutta myyjänä Motonet??? Kun taas SPL pro R-10 on halvempi, mutta myyjänä mm. Autostudio...


Ei se myyntipaikka hyvää tuotetta huononna. SPL Dynamics on laatumerkki, eikä sen tuotteet ole yhtään sen takia ainakaan huonontuneet, että eräs mainittu suuri autovaraosa-/ tarviketju ne otti valikoimiinsa. SPL Pro taas on koko markkinoilla olonsa aikana ollut halppismerkki ja tuotteiden laatu sen mukaista.

tällä hetkellä kontissa JBL GTO1202 jonka perässä Autostudion E80.4 ja palvelleet useita vuosia eri asennuksien yhteydessä moitteitta, mutta jotenkin pitäs saada päivitettyä settiä johki suuntaan (oli järkeä tai ei!)


Vahvistin tuossa se heikompi lenkki, ensin päivittää se parempaan. Sen jälkeen, jos ei vieläkään miellytä, niin vasta subia vaihtoon. Ja sitten kyllä jo kannattaa mielestäni katsella jo pykälää, pariakin parempaa subia, kuin SPL D:n V-sarjalaiset, V-sarjan subit kun eivät ole niin paljoa parempia, kuin JBL:N GTO:t, että vaidossa oikeasti oisi mieltä. Ainakaan jos parempaa subia hakee. Ja ei, älä ymmärrä väärin, toki soinnissa on eroja ja jonku korvaan varmasti se SPL D voi soidakkin paremmin, kuin JBL tai päinvastoin, mutta selvää parannusta haettaessa suosittelisin kyllä suuntaamaan katseet pykälää, paria paremman luokan subeihin.
tuomas rautio
 
Viestit: 1565
Liittynyt: 19.02.2011 13:06

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja hifihifi » 18.05.2012 15:17

Ei herranjumala! Kerro yksikin kohta missä mustamaalaan teidän paikkaanne? Kyselen täältä että onko asia näin kun teistä on paljon juttuja liikkeellä. Ihan käsittämätöntä että ammattimies alkaa siellä vaahtoamaan turhasta. Jos omistan paljon tuttuja henkilöitä jotka eivät paikastanne pidä syystä tai toisesta niin on aivan turhaa alkaa siellä väittämään että paikkanne ei olisi koskaan tehnyt mitään virheitä/ ollut vaikeuksissa asiakkaiden kanssa. Lue ensimmäinen viestini uudestaan ja mieti sen jälkeen mitä kirjoittelet kun hermostut asioista kysellessä. Varmaan tiedät että yrityksiä kohtaan löytyy aina vihaajia ja rakastajia. Yritän kysellä tässä että millaisia kokemuksia ihmisillä on kun on minun korvaani huonoja asioita kantautunut.
hifihifi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.05.2012 14:11

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pasi Liimatainen » 18.05.2012 16:27

hifihifi, kyllä tuo sun aloitusviestisi on melko kärkäs hyökkäys powersetia kohtaan minun mielestäni. Itselläni ei ole mitään kytköksiä tuohon kyseiseen firmaan, joten voin hyvillä mielillä sanoa mielipiteeni näin sivusta.

Itse olen asioinut powersetissa useita kertoja, sähköpostia ollaan lähetelty suuntaan ja toiseen Kalliojärven kanssa varmaan 100-200 viestin verran :D Aina on saanut nopeaa palvelua ja hyvät tarjoukset haluamista tuotteista. Hyllyvalikoima on minun mielestäni erittäin asiallinen. Toki kaikkia erikoisimpia / kalleimpia laitteita ei aina voi pitää hyllyssä, mutta perustavarat löytyvät nopeasti ja jos ei löydy, niin pääsääntöisesti ne on melko nopeasti kyseisestä liikkeestä saanut tilattua.

Muista hifiliikkeistä ei ole niin paljoa kokemusta, autostudiolta on tullut jotain tilattua ja toiminut kaupat ihan hyvin. Mukava puoli kyseisessä liikkeessä on se, että sieltä saa tilattua erissäkin tavaraa. Aina sitä rahaa ei kuitenkaan ole heti laittaa 500-1000€ palamaan. Viime aikoina kaiuttimia on tullut tilattua poppikoneet.comista ja Augustinin Eero on kyllä hoitanut hommansa todella hyvin. Audiocheckilta olen taasen tilannut useamman erän erinäisiä asennustarvikkeita ja sieltä on tullut vastaukset todella nopeasti ja tavarat laitetaan liikkeelle kyllä erittäin ripeästi.
Hybrid Audio Berlingo :)
Avatar
Pasi Liimatainen
 
Viestit: 186
Liittynyt: 28.01.2011 10:21

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 18.05.2012 18:56

hifihifi kirjoitti:Ei herranjumala! Kerro yksikin kohta missä mustamaalaan teidän paikkaanne?

"...kuulemma asiakaspalvelu on todella huonoa ja yrittävät kuulemma kusettaa parhaansa mukaan."
"Miten nuo pakettitarjoukset kun tuntuu nuo aika humpuukilta?"
"On vaan tota haukuttu niin paljon ja maine kuulemma sellanen ettei siellä kannata asioida."

Siinä esimerkiksi kolme kohtaa.
hifihifi kirjoitti:Ihan käsittämätöntä että ammattimies alkaa siellä vaahtoamaan turhasta.

Jos joku tuollaisia ylläolevia väitteitä esittää julkisella keskustelupalstalla jota seuraa suuriosa suomalaisista autohifiharrastajista niin tottakai yrityksen markkinoinnista vastaavana alan ammattilaisena kirjoitan vastineen.
hifihifi kirjoitti:Jos omistan paljon tuttuja henkilöitä jotka eivät paikastanne pidä syystä tai toisesta niin on aivan turhaa alkaa siellä väittämään että paikkanne ei olisi koskaan tehnyt mitään virheitä/ ollut vaikeuksissa asiakkaiden kanssa.

Todella harvoin mitään virheitä teemme toimituksissamme ja jos teemme niin korjaamme virheet aina niin nopeasti kuin mahdollista jotta asiakkaat pysyvät tyytyväisinä. Todella harvoin on myös vaikeuksia asiakkaiden kanssa vaikka asiakkaita on tuhansia ympäri Suomea vuosittain.

Kuten Tuomas Rautiokin niin myös minä odotan todella mielenkiinnolla vastauksia sinulle aiemmissa vastauksissani esittämiini kysymyksiin. Jos jotain väittää niin ne väitteet pitää pystyä perustelemaan esimerkkitapausten kera. Esson baarissa keksityt villit tarinat eivät kuulu AutoSoundin asialliselle palstalle missä suurinosa kirjoittaa omalla nimellään. Ne kuuluvat ArskaSaundin keskustelupalstalle.
hifihifi kirjoitti:Lue ensimmäinen viestini uudestaan ja mieti sen jälkeen mitä kirjoittelet kun hermostut asioista kysellessä.

Kyllä minä ensimmäisen viestisi aamulla useaan kertaan luin ennenkuin edes vastasin sinulle. Moni minut tunteva tätä palstaa aktiivisesti seuraava varmasti ihmetteli miten noin asiallisesti viestiisi vastasin. Heille kerrottakoon että mä oon varmaan tullut vanhaksi. :mrgreen:
hifihifi kirjoitti:Varmaan tiedät että yrityksiä kohtaan löytyy aina vihaajia ja rakastajia.

Tottakai tuo on tiedossa. Autohifinmyynti on aina henkilöjen välistä kaupankäyntiä ja kaikkien ihmisten henkilökemiat ei voi natsata kohdalleen.
Avatar
Pasi Kalliojärvi
Yhteistyökumppani
 
Viestit: 249
Liittynyt: 07.01.2011 20:07
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Jumbbane » 18.05.2012 21:13

Vaikken ole powerilta tainnut kertaakaan vielä mitään ostaa niin kyllä hyvää ja asianmukaista palvelua olen ainakin p.kalliojärveltä saanut kun olen kyselly hintoja ym..

Powerset/p.kalliojärven
Vaasanykkösradio/Tomppa
FanaticAudio
Poppikoneet/Eero

Vaasanynkkösradion tompan kanssa paljon ja pitkän tovin tehnyt kauppaa ja aina on hommatoiminu tosin asiakas voinu joskus olla liian hätänen, tompalta onnistuu myös asennustyöt. Suosittelen siinä missä noita muitakin mainitsemiani liikkeitä.
Jumbbane
 
Viestit: 469
Liittynyt: 29.01.2011 12:31
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Mika Soutukorva » 18.05.2012 22:40

olis mielenkiinnosta myöskin kiva nähdä nämä powersetin kanssa huonoja kauppoja tehneiden keskustelu foorumit. this is internets- pics or didnt happen.

itselle tuli mieleen jotensakin tämmöinen tilanne eräältä ei niin autohifi palstalta jossa asiantunteva henkilö väitti pitkän aikaa että 3-tie satsi on mid basso, diskantti ja tweetteri. ja henkilöt joiden mielestä diskantti ja tweetteri on sama asia niin käski lukemaan enemmän autosoundia.

eli tämmöinen henkilö mahdollisesti asioinut liikkeessä ja hänelle on tarjottu sitten tarjouspyyntöön jotakin parempia vaihtoehtoja tai sitten myyty vain diskantti kun kaveri on halunnut diskantin ja tweetterin.
vai onko ollut takuuvaihto yritys itse rikotulle laitteelle

kyllä minuakin kusetettiin toimituksen yhteydessä torstaina 14-16 välillä piti paketin tulla pasin mukaan mutta keskiviikkona klo 12 oli jo lava ovella.

kyllä tuolta powersetistä saa asiallista ja varmasti asiantuntevaa palvelua. ja sopuhinnoin.
Mika Soutukorva
 
Viestit: 31
Liittynyt: 20.09.2011 18:43

EdellinenSeuraava

Paluu Autohifi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: xejvluqstzyr ja 19 vierailijaa

cron