Aloittelija kysyy tyhmiä



Keskustelua autohifistä.

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja hifihifi » 17.05.2012 14:17

Terve! Olen ostamassa laitteistoa autooni ja rahaa käyttämässä noin 2000e niihin. Osaako joku kertoa luotettavan/hyvän paikan mistä ostaa? Mikä on se ns. paras paikka? Tuolta powersetistä oon katellu mut sen mitä lukuisilta kavereilta,tutuilta ja arvosteluja lukenut niin kuulemma asiakaspalvelu on todella huonoa ja yrittävät kuulemma kusettaa parhaansa mukaan. onko näin? Miten nuo pakettitarjoukset kun tuntuu nuo aika humpuukilta? Jos teillä on kokemuksia paikasta niin kuulisin mieluusti ja myös muista autohifi paikoista. On vaan tota haukuttu niin paljon ja maine kuulemma sellanen ettei siellä kannata asioida. Miten on?
hifihifi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.05.2012 14:11

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Antti Varhe » 17.05.2012 14:37

hifihifi kirjoitti:Osaako joku kertoa luotettavan/hyvän paikan mistä ostaa?


Tämän forumin myyntipalsta.
Antti Varhe
 
Viestit: 47
Liittynyt: 25.04.2011 19:38

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja tuomas rautio » 17.05.2012 16:25

hifihifi kirjoitti:Terve! Olen ostamassa laitteistoa autooni ja rahaa käyttämässä noin 2000e niihin. Osaako joku kertoa luotettavan/hyvän paikan mistä ostaa? Mikä on se ns. paras paikka? Tuolta powersetistä oon katellu mut sen mitä lukuisilta kavereilta,tutuilta ja arvosteluja lukenut niin kuulemma asiakaspalvelu on todella huonoa ja yrittävät kuulemma kusettaa parhaansa mukaan. onko näin? Miten nuo pakettitarjoukset kun tuntuu nuo aika humpuukilta? Jos teillä on kokemuksia paikasta niin kuulisin mieluusti ja myös muista autohifi paikoista. On vaan tota haukuttu niin paljon ja maine kuulemma sellanen ettei siellä kannata asioida. Miten on?



Oman kokemuksen perusteella en kyllä allekirjoittaisi. Eikä varmaan kovin moni muukaan täällä. Powerset ollut yksi asiallisipia ja asiantuntevampia autohifiliikkeitä, joiden kanssa tullut asioitua. Tietenkään sielläkään nyt ei varmasti ihan kaikkea tiedetä, mutta ei varmaan missään liikkeessä, joten liekkö niin suuri puute?

Fanatic Audiolta olen saanut myös todella asiallista palvelua. Ja virtapuolen tarvikkeiden osalta AudioCheckiltä...
tuomas rautio
 
Viestit: 1565
Liittynyt: 19.02.2011 13:06

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja teemu tanninen » 17.05.2012 17:24

Vaasan Ykkösradio, Hifi konex.....
Pioneer PRS, Ground Zero Nuclear
Avatar
teemu tanninen
 
Viestit: 639
Liittynyt: 01.02.2011 13:58
Paikkakunta: Lieto

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja jykä66 » 17.05.2012 22:47

Vaasan Ykkösradio omasta mielestä ERITTÄIN HYVÄ,
asiallinen palvelu kahvien kera,vertailukelpoinen hintataso :D !
jykä66
 
Viestit: 77
Liittynyt: 04.02.2011 17:23

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 18.05.2012 09:46

hifihifi kirjoitti:Tuolta powersetistä oon katellu mut sen mitä lukuisilta kavereilta,tutuilta ja arvosteluja lukenut niin kuulemma asiakaspalvelu on todella huonoa ja yrittävät kuulemma kusettaa parhaansa mukaan. onko näin?

Eipä täällä AutoSoundin palstalla pitkään aikaan trolli viestejä ole näkynytkään.

Ei todellakaan ole noin ja tuosta asiasta kanssani samaa mieltä on varmasti jokainen Powersetista laitteita ostanut.

Laitapas linkkiä keskusteluihin joissa väitetään asiakaspalvelumme olevan huonoa. Niissä keskusteluissa jotka itse googlella löysin palveluamme yleensä kehutaan.
hifihifi kirjoitti:Miten nuo pakettitarjoukset kun tuntuu nuo aika humpuukilta?

Millä tavalla ne mielestäsi tuntuvat humpuukilta?
hifihifi kirjoitti:On vaan tota haukuttu niin paljon ja maine kuulemma sellanen ettei siellä kannata asioida. Miten on?

Laitapa linkkiä millä netin keskustelupalstalstoilla Powersettia on haukuttu tai joku olisi ollut sitä mieltä että meidän kanssamme ei kannata asioida.

Olisi mukava tietää minkä kilpailevan firman palveluksessa sinä tai joku kaverisi on. Tämä oli ensimmäinen viestisi tälle keskustelupalstalle tuon nimimerkin suojista ja heti ensimmäisessä viestissäsi olet mustamaalaamassa Powersettia perättömien väitteidesi kanssa. Jokainen fiksu netin käyttäjä ymmärtää että kyseessä oli trolli viesti.
Avatar
Pasi Kalliojärvi
Yhteistyökumppani
 
Viestit: 249
Liittynyt: 07.01.2011 20:07
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja teemu tanninen » 18.05.2012 09:51

Jos joku on jossain foorumilla kysellyt paikkoja mistä voi ostaa ja ja saa hyvää plvelua niin olen suoraan ohjannut Powersettiin asioille jos siellä päin asuu. Itse en ole siellä asioinut mut eiköhän sekin asia tule pian korjattua :)
Pioneer PRS, Ground Zero Nuclear
Avatar
teemu tanninen
 
Viestit: 639
Liittynyt: 01.02.2011 13:58
Paikkakunta: Lieto

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja AdB83 » 18.05.2012 11:22

Nyt tuntuu olevan aihetta postata tälle palstalle, varsinkin ku liikkeen edustajia taitaa pyöriä läsnä, elikkäs:

-mitä eroa on markkinoilla löytyvissä SPL Dynamicin ja SPL pro tuotteissa, (paitsi ulkonäkö!) onko kyseessä saman valmistajan eri linjojen mallit (lue käyttö/ tms.) vai ihan kokonaan eri lafka/ valmistaja...

oon katellu 10" budjettiluokan elementtejä ja noi SPL Dynamicin V250 S4,D4,D2 on tällä hetkellä hintansa puolesta houkuttelevia, mutta myyjänä Motonet??? Kun taas SPL pro R-10 on halvempi, mutta myyjänä mm. Autostudio...

tällä hetkellä kontissa JBL GTO1202 jonka perässä Autostudion E80.4 ja palvelleet useita vuosia eri asennuksien yhteydessä moitteitta, mutta jotenkin pitäs saada päivitettyä settiä johki suuntaan (oli järkeä tai ei!)
autot, naiset ja niiden työstö

Volvo V40 käyttis ja Oldsmobile CustomCruiser "ikuisuus projekti"
AdB83
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.05.2012 13:13
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja Antero Kölli » 18.05.2012 12:18

AdB83 kirjoitti:-mitä eroa on markkinoilla löytyvissä SPL Dynamicin ja SPL pro tuotteissa, (paitsi ulkonäkö!) onko kyseessä saman valmistajan eri linjojen mallit (lue käyttö/ tms.) vai ihan kokonaan eri lafka/ valmistaja...

oon katellu 10" budjettiluokan elementtejä ja noi SPL Dynamicin V250 S4,D4,D2 on tällä hetkellä hintansa puolesta houkuttelevia, mutta myyjänä Motonet??? Kun taas SPL pro R-10 on halvempi, mutta myyjänä mm. Autostudio...

Eri lafkat, eri tuotteet.

AdB83 kirjoitti:tällä hetkellä kontissa JBL GTO1202 jonka perässä Autostudion E80.4 ja palvelleet useita vuosia eri asennuksien yhteydessä moitteitta, mutta jotenkin pitäs saada päivitettyä settiä johki suuntaan (oli järkeä tai ei!)

Päivitä vahvistin. Veikkaisin, että se on noista se heikompi lenkki.
2011 EMMA SQ Experienced Unlimited SM1, EM7
2012 EMMA SQ Master 4000€ SM2, EM7
2013 EMMA SQ Master 4000€ SM1, EM3
2014 EMMA SQ Master 4000€ SM1
Antero Kölli
Vakituinen avustaja
 
Viestit: 591
Liittynyt: 28.01.2011 11:15

Re: Aloittelija kysyy tyhmiä

ViestiKirjoittaja hifihifi » 18.05.2012 12:36

Kyseessä ei todellakaan ole trolliviesti? Olen käyttämässä niin paljon rahaa laitteisiin, että mielestäni on ihan normaalia saada kysyä neuvoa. Tämä oli ensimmäinen viestini juuri siksi että kyselen täällä ihmisiltä mielipiteitä. Pasi: Työskentelet ilmeisesti kyseisessä firmassa niin en kaipaa mielipidettäsi tässä asiassa ollenkaan. Jos jossain netissä löytyy jotain huonoa firmastanne niin olet etunenässä puolustelemassa kaikkea mahdollista. En ole vielä asioinut kanssanne enkä itse tiedä firmastanne vaan kyselen muilta. Lukuisat tuttavat ja eräät henkilöt ovat sanoneet että teillä toimii hommat huonosti ja kuuleman mukaan jos tulee epäselvyyksiä niin teidän kanssa hommat ovat todella vaikeaa hoitaa. Mutta hieno juttu kun kaikki toimii näiden palstalla olevien ihmisten mukaan hyvin sillä se auttaa asiaan mitä tulee teiltä tavaroiden ostamiseen. Teiltä löytyy juuri kaipaamaani tavarat ja olisi sen takia hyvä ostaa teiltä. Täällä Turun seudulla kun tuppaa maineenne olemaan huono.
hifihifi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.05.2012 14:11

EdellinenSeuraava

Paluu Autohifi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: xejvluqstzyr ja 22 vierailijaa

cron